Често задавани въпроси - Zoolink

 Тук ще намерите най-често задаваните въпроси и техните отговори.

Ако имате въпрос, чийто отговор не е тук, моля задайте го чрез формата за контакт и ще получите персонален отговор на запитването си.

 

 

ЗА ПРОДУКТИТЕ: Оригинални ли са продуктите?

Да, всички артикули, които ще откриете в каталога ни, са оригинални продукти, закупени от производители, официални вносители и/или дистрибутори в страната.

ЗА ПРОДУКТИТЕ: Имате ли магазин, в който мога да прегледам продуктите?

Нямаме собствена магазинна мрежа, в която да закупите на място желаните от Вас продукти. Адресът, който ще откриете в сайта, е на нашия склад, а той не е пригоден за директна работа с клиенти. В него имате възможност при желание от Ваша страна само директно да получите вече поръчаните артикули през сайта, затова не можем да предложим директната им покупка в търговски обект. В случай че по една или друга причина артикула, който сте закупили от нас, не отговаря на нуждите Ви, то имате право да ни го върнете съгласно изискванията и сроковете, описани в Общите условия, публикувани на сайта. 

 

ЗА ПРОДУКТИТЕ: Имам въпрос, който се отнася за конкретен продукт.

Може да ни изпратите запитването си от тук и при първа възможност ще осигурим отговор и необходимото съдействие за получаване на информацията.

 

ЗА ПОРЪЧКАТА: Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е необходимо да се регистрирате предварително преди да попълните потребителската си кошница. Когато обаче генерирате своята поръчка, сайтът сам ще Ви предложи да създадете своя потребителски профил и да се запознаете и приемете Общите  условия, чиято регистрация е задължителна, за да пазарувате от нас. Този профил можете да използвате в бъдеще, за да пазарувате отново и да получавате различни отстъпки при покупките ви в съответствие с търговската политика на сайта, затова запазете информацията относно своето потребителско име и парола за достъп до услугите на сайта.

ЗА ПОРЪЧКАТА: Как ще разбера дали поръчката ми е приета?

Когато финализирате поръчката си, моля да проверите своята електронна поща за получен имейл с потвърждение, че поръчката Ви е успешно генерирана и приета за обработка. В случай че не откривате такова съобщение в е-пощата си, моля проверете своята "СПАМ" папка, тъй като има възможност да е попаднало там, а ако в „СПАМ“ папката липсва съобщение, вероятно поръчката Ви не е завършена докрай. Моля да се върнете към поръчката и да проверите дали сте завършили всички стъпки или се свържете с нас, за да осигурим необходимото съдействие.

ЗА ПОРЪЧКАТА: Не успявам да завърша поръчката си! Какво да правя?

Ако имате съмнение, че поради техническа или някаква друга причина не сте успели да подадете успешно поръчката си, най-добре е да се свържете с нас за съдействие.  

ЗА ПОРЪЧКАТА: Мога ли да допълня поръчката си?

Поръчките се обработват в рамките на няколко часа и след като веднъж са генерирани, не могат да бъдат допълвани. Ако Вашата поръчка е преминала в статус "Потвърдена", за който сте получили имейл, то вече не може да прибавяте продукти към нея, тъй като тя е включена в заявка към склада. Допълването може да направите под формата на нова поръчка или да ни пишете или да се свържете с нас на телефоните за контакт, за да ви дадем указания, ако е необходимо.

ЗАПЛАЩАНЕ на поръчката: Как става заплащането на поръчката?

Разполагате с три варианта, за да заплатите стойността на поръчката си:

  1. Наложен платеж: При тази опция дължимата сума се изплаща на куриера, който ще достави пратката Ви в момента на доставка на стоките.
  2. Банков превод: За банково плащане може да използвате следните банкови детайли: Банка Уникредит Булбанк АД, IBAN в лева BG74UNCR76301077339302, BIC: UNCRBGSF, Титуляр: Мувио Лоджистикс ЕООД. Като основание за превода моля посочете номера на поръчката, която заплащате. Имайте предвид, че този вид плащане отнема до един работен ден, за да се отрази в системата ни. Ние ще обработим Вашата поръчка възможно най-бързо, затова е необходимо да не забавяте плащането ѝ, тъй като поръчката няма да бъде обработена и изпратена за доставка до постъпване на сумата по наша банкова сметка.
  3. Кредитна/дебитна карта: Известно още като виртуален ПОС терминал, това заплащане се извършва в реално време онлайн, чрез системата за сигурни плащания на Борика. Ако поради някаква причина не успеете да извършите плащането или имате съмнения дали е финализирано, може да се обърнете към нас за съдействие. 

 

ЗАПЛАЩАНЕ на поръчката: Мога ли да получа фактура за покупката си?

Разбира се! Стоките, които доставяме са придружени от фактура, освен ако не активирате отметка при генериране на поръчката, че не желаете да получите фактура. В случай че желаете да получите фактура, издадена на юридическо лице, е необходимо да отбележете с отметка, че желаете да получите фактура, а след това да попълните вярно данните на дружеството, на което желаете фактурата да бъде издадена. Ако отбележите, че не желаете фактура или данните на дружеството не са попълнени, то за поръчката си ще получите касов бон.

ЗАПЛАЩАНЕ на поръчката: Имам проблем със заплащането с кредитна/дебитна карта.

Проблемите при заплащането с кредитна/дебитна карта най-често се дължат на няколко причини.

  1. Уверете се, че потвърждавате плащането, натискайки правилния бутон. Най-често срещаната грешка е, че вместо да се натисне бутона за потвърждение, клиентът погрешка натиска бутон, с който отменя плащането.
  2. Проверете дали в картата, с която се опитвате да заплатите поръчката си, има необходимата наличност за извършване на транзакцията. Ако е необходимо, заредете сметката си с допълнителни средства, за да имате възможност да извършите плащането.
  3. Не затваряйте прозореца преди да е приключило плащането и да се появи съобщение, че плащането е извършено. Така ще прекъснете транзакцията и тя няма да бъде извършена.

Ако проблемите с плащането продължават, свържете се с нас за съдействие.

ЗАПЛАЩАНЕ на поръчката: Какво ще стане, ако заплатя поръчката си предварително, а някой от продуктите в нея се изчерпа?

Ако поръчката Ви вече е заплатена с кредитна/дебитна карта или чрез банков превод, а някой от поръчаните в нея артикули е изчерпан преди да успеем да я заявим в склада, ние ще възстановим сумата, която сте заплатили за този продукт или при ваше желание може да добавим друг продукт на същата стойност. Ако предпочитате възстановяване на заплатената сума, ние ще възстановим сумата по картата/сметката, от която сте извършили плащането.

ЗАПЛАЩАНЕ на поръчката: Вече съм получил и заплатил поръчката си. Защо ми излиза, че дължа пари?

Възможно е поръчката Ви вече да е получена и заплатена от Вас с наложен платеж, но ние все още да не сме получили официално уведомление за това от куриерската фирма, която извършва доставките. Забавянето обикновено е от 1 (един) работен ден, тъй че получаването на поръчката Ви ще бъде отразено и при нас съвсем скоро. 
Ако не желаете да чакате, а планирате да направите нова поръчка, свържете се с нас и ние ще се свържем с куриерската фирма, за да направим проверка относно заплащането на съответната сума и в случай на потвърждение, ръчно ще отметнем последната Ви поръчка като "Успешно изпълнена", за да избегнем забавяне при генериране на нова поръчка.

ЗА ДОСТАВКАТА: Коя куриерска фирма ще достави пратката ми?

Като наш клиент Вие ползвате преференциални цени за доставка с фирма Спиди АД. 

 

ЗА ДОСТАВКАТА: Какво ще стане ако не успея да приема пратката си в указания срок?

При създаването на своята поръчка, клиентът изрично се запознава със сроковете за доставка и поръчката не се подава за изпълнение, ако клиентът не отметне, че е съгласен със съответния срок. Отговорност на клиента е да планира времето и ресурсите си така, че да може да получи поръчката си в указаните срокове. Разбира се, могат да възникнат и непредвидени обстоятелства, които да попречат на клиента да получи поръчката си лично. В този случай той трябва да осигури друг човек, който да я получи от негово име или да ни извести предварително, за да я изпратим на друг адрес, който ще бъде по-удобен за него.

Ако клиентът не се погрижи да получи поръчката си в срок, това ще бъде счетено като некоректна проява и куриерите ще върнат пратката към нас. Ако след това клиентът направи нова поръчка за тези или други артикули, ние ще я придвижим за обработка само ако я заплати предварително, с което да гарантира ангажираност.

ЗА ДОСТАВКАТА: Мога ли да изпратя поръчката си като подарък на свой близък?

Разбира се, с радост ще Ви съдействаме да изненадате свой близък. За да може той да получи подаръка си, без да е необходимо да заплаща нещо, Вие трябва да заплатите поръчката предварително. По време на създаването ѝ може да уточните дали желаете да направите плащането по банка или онлайн - с кредитна/дебитна карта. Попълнете адреса, на който желаете да доставим пратката, а в полето "Телефон за контакт" попълнете СВОЯ номер и имейл. На него ще изпращаме информация за движението на поръчката и ще Ви търсим в случай на необходимост. В полето за допълнителен телефонен номер може да попълните номера на получателя, който искате да зарадвате, за да може куриерите да се свържат с него в случай на неуспешна доставка. В полето за забележки към поръчката напишете, че тя е предназначена за подарък. Нашите оператори ще се съобразят с Вашата забележка и няма ползват телефона на получателя за уточнения, разваляйки изненадата.

 

ВРЪЩАНЕ на стока от покупка: Какво да правя ако с поръчката ми има проблем?

Случва се, макар и рядко. Ако сте получили грешен или дефектен артикул свържете се с нас, за да проверим случая и да предложим своевременно решение. Препоръчително е да ни изпратите снимки, на които да се виждат ясно баркода, етикетите и дефекта на проблемния артикул. В допълнение, моля да се запознаете предварително с текста на Общите условия, публикувани на сайта, където също има предвидени указания за несъответстващи артикули.

ВРЪЩАНЕ на стока от покупка: Мога ли да върна закупени от вас продукти?

Разбира се! Според Закона за Защита на Потребителите (ЗЗП) е право на всеки клиент-физическо лице, който има качество на Потребител по смисъла на допълнителните разпоредби на ЗЗП, да върне стоки закупени онлайн, ако тези стоки не го удовлетворяват по една или друга причина. Вие имате право да се откажете от договора извън търговския обект само и единствено по отношение на стоки, които не са потребими и попадат в приложното поле на ЗЗП в частта договори от разстояние.Правото на отказ от договора извън търговския обект не се прилага в следните случаи: за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания; за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност; за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето; за доставка на стоки, които, след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени; за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката и за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания. За подобни случаи ЗЗП предоставя 14-дневен срок от датата на получаване на стоките, като уточнява, че транспортните разходи по връщането (ако има такива), са за сметка на клиента. Може да върнете закупените артикули с куриер по Ваш избор, но Ви съветваме да се въздържате от услугите на Куриери, при които често се получава голямо забавяне и има опасност да пропуснете 14-дневния срок.

С всяка Ваша поръчка ще получите разпечатка с прикрепена касова бележка, която Ви съветваме да запазите. 

Обратната страна на извадката от поръчката Ви представлява формуляр за връщане на стоки. Отбележете продуктите, които желаете да върнете и причина за тяхното връщане. Подпишете формуляра и го изпратете заедно с продукта, който връщате на посочения адрес. Ще получите известие от нас, когато обработим пратката.

За възстановяване на сумата ЗЗП предвижда 14-дневен срок от датата на която Вие сте ни информирали за Вашето решение за отказ от договора и при условие, че в този срок сте върнали поръчаните артикули. Ние се стараем да правим това по-рано, като ще Ви информираме с имейл веднага, щом извършим плащането. Подробна информация относно процедурата и сроковете при отказ от закупена стока можете да откриете в Общите условия, публикувани на сайта. 

Как се оценява поръчка?

След всяка поръчка получавате имейл от инструмента за клиентска удовлетвореност за да оцените нашата услуга. Тук е резултатът за последни 365 дни:

Клиентска удовлетвореност

Последни 365 дни